.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معلم نماد فرزانگي و دانش

مدير کل آموزش و پرورش مازندران معلم را نماد فرزانگي و دانش دانست و گفت: معلمان نمونه باعث مباهات و افتخار هستند.

عبدالوحيد فياضي در نشست مشورتي با معلمان نمونه کشوري و استاني در ساري خواستار توجه جدي تر به نقش دستگاه تعليم و تربيت در پيشبرد اهداف کشور شد و افزود: با رويکرد جديد رييس جمهور و انتخاب وزير معلم، دهه چهارم انقلاب اسلامي دهه شکوفايي معلمان و آموزش و پرورش خواهد بود.
وي با بيان اينکه آموزش و پرورش در حال تمرين ايجاد تحولي بنيادين است، اظهار داشت: در بحث تحول هنوز نتوانسته‌ايم منويات رهبر معظم انقلاب را برآورده کنيم.
در ادامه، معاون پژوهش، برنامه ريزي و منابع انساني آموزش و پرورش مازندران هدف از انتخاب معلمان نمونه را بستري در راستاي رقابت هاي آموزشي و علمي و نيز حرکتي نمادين براي غني سازي و کيفي سازي محتواي برنامه هاي هفته معلم و اصلاح نگرش جامعه نسبت به مقام معلم عنوان کرد.
"منيره موحدي" افزود: از 480 فقره پرونده معلمان نمونه که به دبيرخانه رسيده است، 15 پرونده به وزارتخانه ارسال شد که در نهايت 7 معلم به عنوان نمونه کشوري انتخاب شدند و 35 معلم هم به عنوان نمونه استاني و 367 نفر هم برگزيده شهرستاني شدند.
وي از انعقاد تفاهم نامه اي با صدا و سيماي مرکز مازندران براي توليد و پخش ويژه برنامه هفته معلم براي نخستين بار در استان خبر داد و اضافه کرد: به منظور کيفيت بيشتر در راستاي معرفي جايگاه والاي معلمان به آحاد جامعه، اين رسانه بايد نظرات خود را به اين اداره کل اعلام کند.
موحدي حرکت آموزش و پرورش مازندران را رو به تعالي ارزيابي کرد و گفت: ما قصد داريم به اصل اصالت علمي و جايگاه اسلامي معلم برگرديم و رويکرد جامعه را نسبت به مقام معلم تغيير دهيم.
وي با تاکيد بر لزوم بسيج تمامي دستگاه ها در تجليل از معلمان و فرهنگيان تصريح کرد: اين اداره کل در تدارک ديدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبري، رياست محترم جمهوري و جلسه اي با حضور مسئولان کشوري و استاني و نيز اهداء جوايزي از سوي نماينده وزير آموزش و پرورش به معلمان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.